Pontus..

 
Jag ger mig själv bakläxa på förra "Pontus inlägget", haha.
Pontus gör stora framsteg inom ljud och ordförrådet :)
"Titta" och "Hej" är rätt tydliga..
även "däää" och "maaaamaaaa".
 

Sötnosen :)

Och vad det gäller Läragåvagnen,
så var det inte så illa som jag kanske fick det att låta.
Men än så länge går jag gärna brevid och hjälper till :P
 
Har även hunnit med att ha barnvakt, två tillfällen.
Både hos farmor och hos mormor&morfar.
Det låter som det har gått jättebra,
vilket känns riktigt skönt och kul.
Anar en mampapig period snart,
men den kan lika gärna vända och hoppa över.
 
Börjar redan nu att vänja tanken vid att vara utan
finaste sonen en hel helg.
Första helgen i december..
 
Idag var vi ute allesammans när Micke bytte däck på mondeon.
Pontus fick premiärgå i vinterskorna, jätteduktig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0