Helgmys & Farsdagsfirande

 
Både fredagkväll och lördagkväll,
bara jag och älsklingen i tvsoffan.
 
 
Jag stormgillar Doobidoo,
snacka om feelgood.

* * *
 
Och idag har vi firat farsdag gånger tre.
Pappa Micke firade vi lite lätt på morgonen,
hade gärna gjort frukost på sängen eller köpt blommor,
men så blev det inte.
Han fick iaf skrapa några lotter :)

Pappa Bosse firades i Nyhamn,
gott fika&tårta.

Pappa Kennet firades på allvädersgränd,
jättegod middag.
 
Bra farsdagsfirande enligt mig..
kan inte låta bli att tänka på förra farsdag,
då var det spänning på hög nivå.
Små förvärkar och laddning för förlossning! <3
 
 
Nu väntar sängen,
och hör och häpna,
Micke har redan lagt sig!
(Minns inte sist han la sig före mig)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0