2011 Års resumé


JANUARI


  
Första juntan ever! Adam hemma en vecka från Götet. Lirade fortfarande fotboll. 
Tjejfesten som slutade med morötter över hela mig,
det blev min sista fylla på en väldigt lång tid ;)
I början på detta år börja jag umgås med både Johanna och Sanna, två härliga brudar.


FEBRUARI

  
Många loppisbesök, fyndade kökssoffan som blev månadens köp. 
Jag som plötsligt blev med glasögon.
Vi fick mysa med Filip för första gången (född 29jan). 
Ännu en tjejfest, så trevligt så!


MARS


  
Årets grej: Isbilsrally, hur kul som helst. 
Skoterkörning! Planering av mammas 50årsfest.
Årets lycka: Två tydliga streck på teststickan! <3


APRIL


  
50årsfesten som blev rätt lyckad ändå. 1:a besöket hos barnmorskan.
Firade påsk i sjöbo. Valborgs med vänner.
Och en tjejfest där jag fejkdrack hehe.


MAJ


  
En tripp till Göteborg, dock inga karuseller för min del. 
Vi berätta vår nyhet för familj och de närmaste.
Personalfest och varma majdagar.

JUNI


  
Stockholm med mina föräldrar och brorsans familj. 
Många dagar i Sjöbostugan med putmagen. 
Årets utlandsresa: Kreta! Hur underbart som helst.
(kommer ett Kretainlägg snart)


JULI


  
Stugbesök, där trivs vi. Adam hemma på sin semester.
Brännbollsfest i innervik, mycket folk & rolig fotosession. 
Trästocks & Stadsfesten med fina magen.


AUGUSTI


  
Denna månad var det föräldraträffar. 
Matfesten, för första gången för oss båda. 
Intressanta husvisningar.
Jag och mamma koka saft, hoppas det blir tradition haha.


SEPTEMBER


  
Kom igång med pluggeriet. Många inventeringskvällar.
Ensam mamma söker, me like. Blev några simtag på edda. 
Thaifest i sandfors, staaaarkt. 
Älgkött finns fortfarande kvar i frysen.


OKTOBER


  
Årets mysterium: Mickes omtalade bakverk.
En efterlängtad ikeatripp. Vi träffade Selma för första gången (född 29aug). 
En husvisning som ledde till budgivning men inget köp.
Aikmatch på ladan, första och enda gången i år (för mig). 


NOVEMBER


  
Två timmar i Fotostudio, längtar efter bilderna. 60års kalas.
Årets klart bästa: Vår son kom till världen <3 LYCKA!
Skyltsöndag och många besökare!

DECEMBER


  
Adventsmiddagar. Dåligt med sömn. Mycket Pontusmys! 
Julfirande & Nyårsfirande.

* * *

2011 = Största upplevelsen, att bli föräldrar!
Vilken omställning, vilken lycka!
Nu är vi tre <3

2012 hoppas vi på drömhuset.
Plus en massa familjemys såklart.
Mycket som sker inom utvecklingen första året!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt att läsa : )

2012-01-03 @ 20:30:40
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: farmor

Förutom de fina bilderna på mitt älskade barnbarn så är det en annan bild som fastnar på min näthinna - DE GRÖNA KOPPARNA!!! Vem ska jag muta för att få dem i MIN ägo????? ;)

2012-01-07 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0