Senaste dagarna..


.. torsdagkväll plinga Ante&Tess på dörren, snacka om oväntat besök ;)
Andra gången på drygt 2½år vi får ett impulsbesök.
Det är riktigt skojsigt, man borde göra det oftare!
Är så sällan man chansar och liks "har vägarna förbi".

Fredagafton så skrev vi på kontraketet på huset.
Nu är huset reserverat för oss!
Känns riktigt riktigt bra!
Fredagsmys hemma i lugnet :)

Lördagmorgon så följde jag med fotografen Sandra till
Tessan & Mona. Jag passade också på att fota lite:


Efter fotograferingen så åkte vi ut till Sannas föräldrars stuga.
Snyggare stuga (läs hus!) får man leta efter!
Fick oss en trevlig pratstund :)
Grabbarna hann med både en skotersväng och
chill i badtunnan.

Lördagskvällen bjöd vi hem min mampap på tacos.

Pratsamt och trevligt!
Jag som längtat efter tacos :)
Lillemans skrik&gråtstund innan läggdags är väl sisådär.

Söndag stod jag och Tess på Loppis på Folkparken 11-14.
Tjänade ihop en femhundring och blev av med lite saker.
En trevlig dag faktiskt!

Söndagskvällen unna vi oss soffmys.
Kennet&Gourmet kom förbi en sväng och därefter
blev det glass och ArneDahl.


En ganska intensiv helg,
men en givande och bra sådan!


Kommentarer
Postat av: Monica

Fint foto på Tessan och pållen!:)

2012-02-20 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0