Tjejmys :)


Tjejmys hos mig :)
Sju supergulliga tjejer hos mig,
prat om allt möjligt och idoltittande!



Britta   Sanna   Linnea   Hanna


Sara   Anna   Britta   Sanna


Allesammans :)

Ingen bild på mig som satt i gungstolen ;)

Några av kvällens samtalsämnen:
Klädstorlekar (barnstorlekar och vad står strl 38 för exempelvis?)
Olika tvprogram-prat (Sol fest och oroliga föräldrar)
Idolprat (Jag har ingen favorit)
Skumtomtar (Frysa ner eller micra?)
Innebandy (Vore såå kul att lira på lattjonivå)
Ögonoperation (Alltmer vanligt, mkt intressant)
Mat blandningar (Vad hade ni för tips mer än en korvbit på en kanelbulle?)

En sak vi glömde prata om... JULFIKAT i år ;)


Riktigt roligt att ha er samlade en kväll!
Gick och la mig oväntat sent, strax efter ett hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni måste prata om julfikat, räknar dock inte att du håller i det. Du kommer ha annat att tänka på ;)

Jag och Fredrik kommer nog hem 21a el 22a december.

Kram!!

2011-10-22 @ 17:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0