Vilken toppenvecka, vilka nyheter!

En toppenbra vecka:

När jag kom hem i måndags från mitt eftermiddagspass,
så var det ljus tända och kvällsfika förberett.
En mysig pojkvän och en bra film.
Mys!

3½ timme i tisdags hos Sandra och photoshop,
miljoner tack. Vilket bemötande!
Behöver dock en repetition snarast ;)
Tack!

Tisdagskvällen spenderades hos Anna med tjejerna.



Sofias Änglar - ett mycket tragiskt avsnitt.
Stor nyhet: Grattis Malin till jobbet!
Grattis!

Onsdagskvällen bjöd vi hem Mampap på middag,
lite väl mycket sambal kanske men mätt blev man iallafall.
Och jag tror de gillade kökssoffan hehe.
Trevligt!

Gjorde helg igår klockan halv tre.
Köpte helgens godis på Willys dessutom (37,90kr/kg).
Godis ger helgkänsla, haha.
Mums!

Hockeyförlust & inredningssnack&hämtning haha, hos Sara och Anton igår.
Lampan blev klockren, snacka om ödet haha.
God chokladsås, måste hitta en liknande kopp/skål (gärna flera).
Trevligt!

Hanna ringer och ber mig kolla i norran,
STORT GRATTIS  3/3  <3
Skål för kärleken!


Nu ska jag ut i solen med musik i öronen!
Ser framemot denna spännande och roliga helg ;)
Trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt lampan blev bra! Och jag såg med i tidningen, så roligt för dom!

2011-03-06 @ 18:15:35
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0