Semestervecka nr ett



Jag pratade ikapp med Hanna en kväll, envis som hon är så verkar
hon ha lyckats få med sig utomlandssällskap tillslut ;)

Hämtat hem soffan som Micke sprutmålat så fint,
vi är supernöjda! :)

Och Micke och Emil som åkte iväg och fiska en sväng,
då passa jag på att göra Sanna sällskap :)

Åkte till Furuögrund och umgicks med stugtjejerna :)

BergsanGlass med Micke Anna Sara :) Mums!

Två härliga skogspromenader med Sara & Hundarna :)

Vi har hittat 'Drömhuset', håll tummarna.


Inte illa pinkat :D



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar tills vi ses igen så jag får höra allt om bebis och huset : ) Ha det så bra utomlands! Kram

2011-06-19 @ 14:33:26
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0