Magen putar :)


Magen
har börjat visa sig, sakta men säkert. Oftast putar den ganska rejält kvällstid. Tröttheten är tillbaka på en normal nivå nu. Det som börjar bekymra mig är ryggslutet, det värker. Eftersom jag har ganska kraftig svank i vanliga fall, och det redan går mer utför så är det bara att ställa in sig på ryggont. Att man behöver kissa oftare är också ett faktum. Det är också en helt annan hunger man känner, stor omställning för mig som vanligtvis är ganska dålig på att äta. Träningen går fortfarande dåligt, jag skyller på tidsbrist.


Vi har beställt barnvagn: EmmaLjunga citycross, mörkbrun.
Visst kändes det tidigt att titta på vagnar, men nu i efterhand är jag bara glad att vi gjorde det.
Barnvagn är egentligen det enda som vi båda känner att vi vill ha nytt,
spjälsäng barnstol vagga leksaker kläder osv kan vi tänka oss begagnat eller att låna.

CocaCola och Satsumas är extra lockande, vilket egentligen inte är så bra.

Väntar med en bild på magen någon vecka till. . . :)


Nu är det bara en vecka kvar till ultraljudet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0