Yesterday & Today

Johanna bjöd på lunch, supergott och trevligt.
Alltid kul att se hur andra bor :)
Fick ännu en kick att börja dricka Te!

Hoppas på att få bjuda igen snart :)

* * *

Efter jobbet körde jag raka vägen till Sara.
Där soffan var full med brudar ;)
Inspirationskväll nr 2.
Sara bjöd på smarrigt kvällsfika,
plus att vi såg Sofias änglar bland annat.


Riktigt härlig kväll :)

* * *

Idag blev det ett besök hos optikern,
det visa sig att jag behöver glasögon, vilket jag anat.
Spännande!

Blev ett snabbare besök hos Susanne,
nu vet jag var hon bor.
Förstå så fint det kommer bli :)

Den mest givande promenaden på länge,
1,5 timme terräng ;)
Sara och hundarna som sällskap = Great 

Kan bli skottning av stugtak ikväll,
men först pannkaka :)
What a nice and sunny day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0