Lugnet efter stormen

Efter några dramatiska dagar, så mår jag bra idag.

Mag&rygg smärtor
Ansträngande andning
Akuten
Vidrig medicin
Frossa
Värk i kroppen
Feber
Svårt att sova

Känns som om jag hunnit med alla möjliga prover.
Urinprov Blodprov EKG Blodtryck Hjärtultraljud

Fick iaf klartecken idag och fick utesluta det allvarliga såsom en propp i lungorna
eller hjärtinflammation.

Gissa om jag låg spänd i dessa 30minuter under hjärtultraljudet.
(Vilket var rätt coolt i övrigt, fastän jag inte förstod särskilt mycket)

Slutligen: Kraftigt virus! Och jag är nöjd :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hej och hå! Hur är det riktigt med dig? Jag gjorde en sån där grundlig undersökning för lite mer än ett år sen. Gjorde dessutom hjärn ekg, det var en udda upplevelse. Men hoppas allt är okej med dig nu!

2011-02-02 @ 13:04:40
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0