Girl Power & Kökssoffa

Igårkväll bjöd jag hit tjejerna :)
Vi prata semester, såg Sofias änglar, Britta visa Photoshop.
Surra på i vanlig takt, mycket trevligt!

Tjejerna inspirera mig till att vilja ha en kökssoffa.
Det är helt klart möjligt och genomförbart, det skulle vara riktigt kul och snyggt.
Men håller också med Mickes lite skeptiska åsikter,
att blanda stil och att vårt köksbord är litet i jämförelse.
Jag tror att vi kan mötas halvvägs, vad nu det blir ;)
Men kolla på Blocket och höra mig för, ska jag absolut göra!


För bra för att vara sann..(dvs inte till salu)


Leta en lite mindre kökssoffa för under lappen,
måla om och byta tyg på.
Försöka få den mot det modernare hållet, inte gammeldags/lantligt.
Förvaring vore ett stort plus, men inte ett måste.
Ställa den med soffryggen mot fönstret.

Låt höra, vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Theresa

åk till rondellen, där brukar dom ha billiga kökssoffor i olika stilar! :-)

go girl ;-)

2011-02-23 @ 09:45:00
Postat av: wirre

ja varför inte:) Själv har jag ju som vuxit upp med en sån soffa, innan köket gjordes om.^^

Dock inte lika 2000-talet stil.



Men fattar vad Mås menar med att blanda stilar..



Men under 100-lappen? det tror jag inte. Men i fall du hittar en slååå till vetja!

2011-02-23 @ 13:27:39
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Anna

den du hade bild på var ju klockren, hoppas drömmen kan bli verklighet!

2011-02-24 @ 15:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0