Mammas 50årsfest

I Nyhamnsgården 9/4

50årsfesten som Jag, Broder, Tessan och Micke anordnade!

- Ja må hon leva
- Tipsrunda
- Fika & Kaffe
- Roliga/vulgära historier berättade av Martin
- Klurigheter av ViviAnn
- Snacks & Surr
- Ölprovning
- Dans & Bra musik

Som vanligt blev det en hel del bilder:


Familjemiddag hos Mamma&Pappa :)


Mums!

  
Dukning och Tipsrundafrågor om Gerd&Övrigt


En del av fikat som bjöds ;)
 (Ingen bild på Cupcakes´n tyvärr)

   
Ingrid vann Tipsrundan, efter StenSaxPåse ;)
En färgglad diskborste som pris

  
Klurigheter

 

 
Armbrytning

  
Ölprovning
Martin vann en grön diskborste (Kam, tandborste osv)



  
Vid elva-snåret :)



   
Lammköttet på dansgolvet ;)


Nattematen: Korv med bröd, uppskattat :)

  
Jag vill gå en danskurs :D

Kvällen avrundades snäppet sent,
men kul hade vi :)


Riktigt roligt att så många dök upp :)
Tack Allesammans!


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för en jättetrevlig fest! :)

2011-04-11 @ 11:49:24
Postat av: Gerd

Jag tyckte också att det var roligt att så många kom, jag uppskattade det mycket:) Tack,tack för en jätterolig tillställning.

2011-04-11 @ 14:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0