Kroatien i september

Vi är hur nöjda som helst!

   

Ca 22 i vattnet och 27 i luften, i snitt. Vi hann uppleva alla väder,
men behövde endast använda långärmat en dag.
Vi föredrog utflykter och promenader framför att bränna oss i solen ;)
Billigare öl än hemma!
Ca 540st bilder :)

Svårt att välja ut några bilder från en sådan vacker & händelserik vecka,
så ger endast smakprover. Kan hända att det dyker upp en bild
från värmen lite då och då framöver istället.

Apollos heldags-utflykt till Dubrovnic:
(Med rast i Bosnien dessutom)
    
 
Mycket historia men på ett intressant sätt för mig som vanligtvis inte är särskilt intresserad.


Vår egna biltripp till Nationalparken Krka:
(40mil med Micke som chaffis)
   

Det var såå vackert

Interna saker:
Ekorrn satt på taket.. "Tralala"
Hjärtat i Näsborren
Mixed Grill till mig
Teckningarna
Paniken efter lite för mkt öl
Pistol i resväskan

Udda låttexter på radion:
Beetween my toe
She looks like a pony
Beautiful monster, I dont mind, I need her

En liten parantes,
fick äntligen se min Morbrors 'nybyggda' hus i Sthlm.
Vilket palats!
Ett stort plus att få umgås och bo där istället för på Arlanda.


   
Vår första kärlekssemester tillsammans,
hur vackert och mysigt som helst.
Princessa 24/7!
<3 Du och jag!


Kommentarer
Postat av: Theresa

Vilken gulligull bild på er två i slutet :-)

Ser jag helt tokigt eller är de en bild på en grej som hugger av huvud?! Tror att de är roligare med historia då man får se olika platser å saker ist för typ på en historielektion i böcker.

Kul att kunna köra iväg själva med :-)

2010-09-14 @ 13:25:47
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/
Postat av: wirre

Ni är för söta :)

Skönt med en resa att bara mysa och leva loppan.

Det var ni värda^^

Fina bilder!



KRAM

2010-09-14 @ 17:22:43
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Välkomna hem! Ser ut som att ni har haft det kanon : )

2010-09-14 @ 19:13:01
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: M

Härligt ni verkar haft det, kul att ni kom iväg!



Theresa: Giljotin heter det du söker efter... :)

Men är det inte en brunn?

2010-09-14 @ 20:45:55
URL: http://menärdudumjagharingetsånt
Postat av: malin

åhh=) vilken underbar vecka ni ser ut att haft=)

2010-09-15 @ 16:08:44
Postat av: Monica

Har TVINGAT mig själv att inte titta på bilderna, för jag vill se dem alla på fredag (tjuvkikade dock på sista bilden - ni är för go´a!:)

2010-09-16 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0