I wanna run for a while

Nu är jag ledsen. På riktigt!
Ledsen över bemötandet och informationen.

Enligt läkarn så ska jag vara glad för att det blev så pass bra trots det fula brottet.
Men armen är sne och vridförmågan nedsatt,
vilket inte kommer att bli helt bra, någonsin.



Enbart för att jag gick till återbesöket med en användbar
arm och ett leende på läpparna.
Jag har några få saker som inte går göra eller gör ont,
egentligen inte nämnvärt,
men trodde givetvis att med tiden det skulle bli bra.

Ett hett tips:
Bryt aldrig armen!


Kommentarer
Postat av: Glenn

Tråkigt att höra :( :( :(

2010-09-29 @ 20:55:10
Postat av: malin

Trist att du fick dåligt bemötande av läkaren, går ju faktiskt att lägga fram vissa saker lite bättre!

Men om man ska vara positiv så kommer det med tiden att kännas bättre, som sagt vad gör väl ett snett finger när man faktiskt kan böja det och använda det:) Hoppas det ska kännas bättre och bättre med tiden!!

2010-09-30 @ 10:06:25
Postat av: Sanndra

Vem är du Glenn? :)



Malin, det är inte mitt finger som är snett, utan min arm.. nedsatt funktion.

2010-09-30 @ 18:42:33
URL: http://sanndraj.blogg.se/
Postat av: Monica

Himla trist! Förstår att det känns jäkligt, men som du själv skrev så kunde det varit ÄNNU värre! Kom i håg vad jag sa om försäkringsbolaget! Kan du få NÅN kompensation som sveda och värk så kommer det ju NÅT gott ur detta! Absolut värt att testa!!

2010-10-01 @ 07:31:25
Postat av: Johanna

Så trist! Men som säger, det kunde vara värre. Man får tänka så när det känns jobbigt.

2010-10-01 @ 14:37:17
URL: http://johannahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0