Home sweet home

Vår andra semestervecka tillsammans:

Måndag bestod av ett gäng utsprida ärenden.
Vi bjöd in oss på middag hos mina föräldrar,
efter några om och men, så lyckades vi visa våra
kroatienbilder på tvn :)

Frida och Malle fråga om jag ville joina och se
'I rymden finns inga känslor' på bio, och det ångrar jag inte.
Bästa filmen på länge! Rolig & härlig!
Fick se Malles nya lägenhet, som väntat var det redan perfekt inrett ;)

Bio is the shit!

* * *

Sjöbostugan tisdag-torsdag
Hur härligt som helst,
där trivs jag :)
Mkt läsning och film/serier i mysvädret,
med bästa pojkvännen och en gosig hund :)

 

Bjöd in några vänner på surströmming,
vilket blev riktigt lyckat :)
Fick chansen att skryta om vår utlandsresa i idolpauserna ;)

 
Oj så gott!

* * *

Fredagen börja med en hundpromenad och därefter starta tvättmaskinen.
Fick ett ryck och rensa bland skorna och bytte ut flipflop mot höststövlarna.
Efter att ha varit på stadshuset och förtidsrösta så körde jag vidare
till innervik, med Goliat som sällskap. Micke följde sin bror på Biltema.
Direkt vi anlände så bjöds det på gofika :)

Passa på att mysa med charmtrollen och prata ikapp med Tess.
Blev så att jag och Theo tog på oss regnkläderna för att gå ut
till lägdan och kasta boll med Goliat.

Hem och vända om till Älvsbacka, med Micke bakom ratten.
Bjudna på en smarrig soppa med bröd hos Monica, för att sedan få se
Kroatien VS Rhodos ;)

 VS

Påvägen hem får jag veta att jag saknar en biljett till Sthlmsresan,
dit jag ska redan imorgonbitti, med jobbet över helgen.
Och för mig som brukar ha koll och vill ha koll får såklart lätt panik.
Lite för att jag inte heller hade börjat packa ens.
Men Micke är ju som han vart, alldeles alldeles underbar..
så kvällen avslutades med ett leende och förhoppningsvis en god natts sömn.
<3

* * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0