Mmm så god godis :)

Denna helg har gått lite för fort, plus att det inte riktigt har känts som helg..
men trots det har det varit en bra helg.

Fredag:
Em-pass
Monicas vänner ordna en Överaskningsfest för 50åringen.
Underbar chokladbit till efterrätt och roliga tävlingar med bra musik.
Jag var hemma vid tolv, medans Micke invigde AllStars :)
(Tyvärr inga bilder)

Lördag:
Fm-pass
Fotbollsfest i Mjödis
 
Hur blir kommande säsong?

Såklart superkul att få pris :)
4mål på 7matcher, spela ju bara en halv säsong.
Ida vann endast tre pokaler, haha.
Annas kommentarer om hennes klädval var toppen ;)
Jag och Jenny tåga hem i mörkret.

Söndag:
Fm-pass
Fläskpannkaka
Myspys <3

Jag har aldrig lyckats så bra med en tvådagars och dessutom varit så jävla full,
eller så var jag spiknykter.

Nu blir det 'The lucky ones' med lite glass och min sambo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0