Vika tvätt är inte kul

Ihelgen har jag jobbat,
det har varit en bra jobbarhelg.

Lördagkväll var det personalfest,
vi fira hela fyra stycken som fyllt jämt i år
plus Margot som gift sig.

Boulehallen blev kvällens place,
riktigt kul att prova :)
Catering från Food var riktigt smarrigt
och hungrig var man!
Jag höll i två bild-lekar,
vilket uppskattades så det var kul :)

Kvällen fortsatte på Old Williams,
'allesammans' vid samma bord.
Tiden gick för snabbt!
Vid tolv anlände jag hemma,
lagomt trött och väldigt nöjd :)

Lyckades med två härliga skrattanfall,
precis vad jag behövde!
Tack Margot och MariaW mfl ;)

* * *

Idag efter jobbet brumma jag till Nyhamn,
blev bjuden på porterstek, SÅ GOTT!
Surra med mamsen och fick se TurkietBilder.

Vid åtta tiden såg jag EnsamMammaSöker
hos Malin där Anna också var.
Mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0