Blivit utmanad av Frida;)

Är: effektiv och känslosam
Ger: gärna bort saker
Mår: bra men less på min huvudvärk 
Ska: snart ut i solen och cykla till jobbet
Har: hittat kärleken <3
Bör: bli mindre 'shopaholic'
Kan: smsa, haha
Vill ha: nya köksluckor
Skulle vilja: få ett rejält skrattanfall
Drömmer: ja absolut!
Längtar till: julen ;)
Fasar inför: storstädning av lägenheten
Bryr mig om: min omgivning 
Trivs med: mobilen jag har nu
Bor i: en 3:a som jag stormtrivs i
Lyssnar ofta på: spotify
Äter: ja, jag älskar mat!
Dansar: när ingen annan ser..
Lever: citerar Frida "Hela dagen, varje dag. Inte många lugna stunder.."


                      Borde göra glädjehopp oftare ;)

Kommentarer
Postat av: wirre

muhaha jag visste att du hade tid.

först tid över att läsa min blogg och sen anta utmaningen :)

2010-10-15 @ 19:08:42
URL: http://fridda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0