Underbar&Solig helg!

Fredag
Från 17.00 - 01.00:
En kväll med min Kära mamma och även svärmora :)

   
(Eftersom Monica sa 'nej inga bilder' så blev hon fotograf istället..)

Många tyckte det var ett annorlunda val från min sida att
styra upp en sådan kväll,
medans en viss grabb trodde att det var ngn hemlis som skulle ut ;)
Tyvärr Matte så måste vi göra dig besviken, Allan har rätt :P

Jag hade en superduper trevlig kväll med många intressanta samtalsämnen:
Kolik Kläder relationer Fosterfamilj Rondeller Skoter Fadderbarn

Lördag
Från 09.00-14.30:
Charmtrollet Theodore hos oss :)

  
 
  

Vilken underbar dag ute i solskenet med busungen på besök :)



Från 16.30-23.00:
Grillning och chill, with girlsen :)

    
 
   
 

  
Kunde inte låta bli att lägga ut så många bilder ;)
Premiär att sitta ute och äta, jättegott blev det dessutom :)
Kvällen avslutades inomhus i soffan/sängen,
riktigt slött men också riktigt härligt :)

Söndag

Fotbollsmatchen sluta 0-2 till Morön,
ganska jämn match till och från :)
Hade dock varit jävligt skönt om jag fått sätta ngt av mina lägen!

Pizza till middag :)


Micke föreslog en promenad med Gourmet,
vilket jag haka på direkt :)
Fastän benen fortfarande skaka plus några skavsår.
Så härlig temp och nästan vindstilla :)
Mys!

Micke var sedan snäll och massera mina vader,
medans hockeyn var igång! :)

En mycket härlig och bra Söndag!

* * *

HELT UNDERBAR HELG!
Solen har garanterat gett energi och glädje :)
Och det varierade sällskapet är guld!


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack för en supertrevlig fredagkväll! Kram!/svärmora

2010-05-17 @ 10:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0