Vem drog ut proppen?

INTENSIV DAG

Röntgen och läkarbesök
Tyvärr såg det inte hundra ut,
så nu är det 50/50 chans att jag slipper operation.
Ny tid redan på måndag så, HÅLL TUMMAR&TÅR.
Min sysselsättning ihelgen blir att försöka få igång mina höger-fingrar.

Det är inte nog med att jag inte kan klä mig själv eller sätta upp håret
eller sätta på mig örhängen.
Väldigt påfrestande..

-Ingen bilkörning!
-Troligtvis ingen mer (match) fotboll under höstsäsongen.
-Hoppas nu inte att utlandet kommer att drabbas,
då kommer jag aldrig sluta gråta.
-Lång tid för läkning efter gipsborttagning

Visst, det är värst de två första veckorna, i sure hope so.
Ge det tid! Påminn mig gärna :)

Ett snabbare besök hos Adam
som snart flyttar tilll Göteborg,
han packar för fulla muggar.
Fick med oss en bunt kläder med hem ifall Micke är intresserad :)
Följde med han till banken för att växla in spargrispengar,
tro mig.. det är ett bra sätt att spara mynt ;)

Stan med Monica
Jag har både hört om och fått uppleva en shoppingtur med den Damen,
som i sista minuten skulle hitta kläder till ett bröllop.
Men jag tycker att vi lyckades ;)
I första butiken sa hon: 'Jag hatar det här'..

Och tillslut värkte armen så innerligt,
antagligen för att jag ansträngde fingrarna..
hunger och trötthet på det.
-Två alvedon
-Våfflor med grädde&sylt
-Powernap
-Dusch
-Bokat flyg inför Kroatien bl a

Nu behöver jag kärlek <3


Kommentarer
Postat av: Monica

Tack min go´vän för din insats! Utan dig så vet jag inte hur det har slutat (eller jo, det har jag gjort - inga kläder)!!!!!!!!!!! Tack igen!! <3

2010-07-09 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0