Jag vill.. :)


Jag vill lära mig dansa. Jag vill se mer av världen.
Jag vill räkna stjärnor och lära mig stjärntecken, under bar himmel. 
Jag vill bli bättre på matlagning. Jag vill skratta så det rinner tårar.
Jag vill hoppa fallskärm. Jag vill uppleva en romantisk solnedgång.
Jag vill bli bättre på engelska och geografi. Jag villl tatuera mig igen.

..Jag vill inte bli gammal för snart.

Det finns mycket vilja men oftast är det ont om tid.
But I will do my best..
So, wish me luck ;)

                                         
                                                   Vi kan gunga, du och jag..
                                                     Vi kan sjunga schalala
                                                        Vi är unga schalala


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0