Micke tycker om att vara i skogen

Fredagsmys med älsklingen
  
Plus soffbords-bygge :)

(Lördagsmorgon skotta vi snö på sjöbostuge-gården)
Skoterutflykt Lördag-dag
 
Preimäråket för mig :D
Synd att det blåste is, tur det var varmt på skotern ;)


Lördagsmys med Malin&Frida
  
Plus att vi såg Robinson och filmen 'Taken' :)


Söndagsbus i innervik
(Har tyvärr inte en enda bild)
Att loppis i Bureå kan bli så spännande & roligt.
Det roliga får Ingela stå för: Hon, stress och trafiken kommer inte överens.
Jag&Tess fick oss ett gott skratt (som Ante fick lyssna på i andra enden av luren).
Småskrattar nu av bara tanken ojoj.
När vi tillslut hitta till loppisen så fynda vi allihop :)
Jag köpte en Ljusstake med fot (som jag sökt) för en bra peng plus en duk.
Tillbaka i Innervik, där jag studera ett blöjbyte och bläddra i HMs katalog.


Söndagsmys med min Micke
Tack vare Andreas och Kennet så kunde Micke äntligen montera klart soffbordet.
(Det saknades fyra muttrar). Så nu är det klart :) Känns/blev hurbrasomhelst.
Efter vi röjt undan alla skoterkläder m.m ut i förrådet, så blev det pizza-time :)
Vi såg sedan filmen 'Taken' tsm och även Micke tyckte om den.
Blev lite prat med Peter på msn om hans bilolycka (som gick oväntat bra, sån tur är).
Efter några polly i magen och pussar på munnen så gick vi och la oss!


                                               En riktigt BRA helg med lite av varje!


Kommentarer
Postat av: Wirre

Ursäkta.. studera ett blöjbyte.. HAHA ;)

du är för rolig SJ.



Får vi se en bild snar på det omtalade bordet?



kram

2010-01-19 @ 10:11:46
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Sanndra

Haha!



Hoppas på besök ist för en bild ;)

Får se hur länge jag kan hålla mig haha



Ses på två timmar!

2010-01-19 @ 10:42:54
URL: http://sanndraj.blogg.se/
Postat av: Monica

Oj, så mysigt det såg ut på skotertrippen (särkislt paus vid lägerelden: )!! Härligt!!!!

2010-01-20 @ 09:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0