Sommar VS Höst

Nu har min sommar varit lite oväntad och speciell,
eftersom jag hade tänkt jobba mer än vanligt, göra cykelutflykter,
sola & bada..osv, men bröt armen istället.

Att inte kunna bada eller göra vad man vill under sommartid tog
lite på krafterna. Att 90% av sommarn bestod av gips, smärta och ovisshet 
var inte direkt min plan för sommarn 2010. Men när jag scrollar igenom
min blogg så ser jag att min sommar varit superduper bra trots olyckan.

Att vardagen och hösten börjar närma sig är ingen nyhet,
att första höstförkylningen drabbar oss alla mer eller mindre,
att grillen är inställd i förrådet och ersatt med korv&makaroner
är kanske inte heller någon nyhet.

Som jag läste i en annan blogg, så sant så:
"Det här är så bekant, mysigt på ett sätt och nästan lite efterlängtat."

Att använda fina halsdukar och scarfs,
tända ljus och krypa under filten,
ha film- och hemmakvällar..

... myspys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0