Framsteg

Det görs inte perfekt, men det är på god väg:

Skriver med högerhand
Kan ta på mig BHn själv
Kan ta på mig örhängen själv
Datamusen ligger på höger sida igen
Kan numera bada utan problem
Får börja promenera/jogga så länge det inte sväller
Kan skära min egen mat

Duschar själv


Har inte hunnit prova greppa ratten (dvs köra bil) eller styret (dvs cykla),
men det känns som att det kan fungera väldigt snart.
Det dröjer 1½ vecka innan jag får belasta.
Gör mina övningar med hjälp av pappret men försöker mig
också på vardagssysslor.

Är sjukskriven framtill den 19augusti,
hoppas på att kunna jobba då :)

Good News, right?


Mitt stöd här i livet, men förhoppningsvis bara någon månad.


Kommentarer
Postat av: Monica

Härligt Sanndra! När man haft armen i gips blir man otroligt medveten om hur lycklig man är över att man inte är handikappad för evigt, eller hur!?! <3

2010-08-03 @ 21:46:45
Postat av: Sanndra

Ja precis, lärorikt har det varit kan jag lova ;)

2010-08-04 @ 13:29:03
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0