Blodhundar eller Blod & Hundar

Ytterligare en morgon då jag inte tar mig upp, då jag vill upp.
Är numera bortskämd med fler sovtimmar än vanligt.
Svårt att ställa om, svårt att ta sig upp.
Hur ska det gå på fredag?

Sara fråga om jag ville följa och lägga spår i skogen åt Milla,
intressant och kul, så varför inte :)
Blodet och klöven accepterades fort.
Jag fick äran att spilla ut blodet lite eftersom,
först var jag lite korkat nogrann, haha.
Ikväll ska Milla få testa spåret :)

Vi fortsatte dagen tillsammans med hundarna,
med en fin terrängpromenad på ca 6km.
Så skönt!!
Vidare till hundarnas hem för att äta miniskrov
och chilla i solen.
Så mys!!

   
Så fina!

Tack Sara för ännu en bra och givande dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0