Vedkapning och Bra FEST

Lördag

Ingen sovmorgon eller 'känna-efter-om-jag-är-bakis-morgon'

VEDKAPNING I INNERVIK:
 
Lite svettigt men småroligt!
Skönt att kunna hjälpa till då man vet att det uppskattas :)

Eftersom jag sov som en kratta och vår väckarklocka ringde 9.00,
så unna vi oss en 40minuters lång powernap,
annars hade vi aldrig orkat med partajet ;)

PREMIÄRGRILLNING (Det snöa aldrig):


Sjukt gott!


FEST HOS FRIDA:

  
   
  
  


Alkohol-drick-spel
NZ film
Utgång
Dansgolvet
Cykla hem


Roligast:
Sanndra: Hur gammal är du Lina?
Lina: Snart 20..
Sara: Hur gammal är man då?
Lina: 19.. :O (ganska snabbt där efter 90:a)
SKRATTAR

Saras felsägning om max & minst,
fick oss också att garva rätt gott ;)
(Om taxiavgift)

Roligast i leken:
- Min kristne vän
- Din buse
- När Berka headbanga (Snabbt som mupparna)
 - Mmm intressant (röra sig i skägget) /Simeon


Kommentarer
Postat av: Wirre

Det blev ju en riktigt bra fest,

lite trångt men mysigt :P



ps. tv:n ser ju bra ut på bild :P

2010-04-19 @ 22:48:29
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Sanndra

Jag upplevde faktiskt aldrig att det var trångt :P

2010-04-20 @ 21:01:25
URL: http://sanndraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0