Filmer!

Vi hjälptes äntligen åt igår och fick ordning bland alla våra filmer :)

Det blev en hög med filmer som vi gärna ger bort eller tänker slänga:


Assault on Precinst 13
Hellboy
The hills have eyes
Be kind rewind
There will be blood
Click
The invasion
King of California
Epic Movie

The ring 2
Get Smart
The strangers
Silent hill
Avatar varses preditor
Codename: The cleaner
Lejonkungen 1-3
Beck - Advokaten
Beck - Den japanska Shungamålningen
RV
Big fish
Som man bäddar får man ligga

Kocken
Sanningen om rödluvan
The upside of anger
Flightplan
A love song for Bobby Long
Harry Potter (alla fyra)
Johan Falk (Leo gaut)
Wallander (15, 18, 19)
The Descent
Transporter 1-3
Dogeball
Dukes of Hazzard (The beginning)
Dukes of Hazzard
The fog
Shallow Ground
American Pie - band Camp
The punisher
Deathproof
Deja Vu
Hostel 2
Legend of Zorro
Planet Terror
White Noice
Skenbart
V for Vendetta
Who´s your Daddy
Mr fix it

Jarhead
Sin City
Prison break (Ett gäng avsnitt)

^ ^ ^ ^ ^ ^

Det är bara att hojta, om någon film är intressant! :)


Kommentarer
Postat av: Wirre

Hej hellu.. minns ni att jag redan lånat några av er?

Minns inte riktigt vilka men två tre stycken..^^



men jag är intresserad av:

Harry Potter - of course ;)

Be Kind Rewind

Transsporter 1-3



om inte nån annan vill ha förståss!



ps. skönt att rensa!



KRAM

2010-04-07 @ 11:42:12
URL: http://fridda.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag vill å! Har faktiskt aldrig sett Lejonkungen! (Borde man inte ha gjort det)? Vad är "Som man bäddar får man ligga"? (vill ABSOLUT INTE ha några skräckisar, ni vet...Buagubben...! :) Tipsa gärna om det är nån annan ni tror kan passa mig! Tack på förhand!

2010-04-07 @ 13:57:39
Postat av: Johanna

Åh men ska ni ge bort Big fish? Om ingen annan är intresserad av den så tjingar jag den gärna : )

2010-04-07 @ 18:21:47
URL: http://johannahed.blogg.se/
Postat av: Linda Lindkvist

Lejonkungen skulle va kul att ha till tjejerna! Men den verkar vara tjingad redan...?! :)

2010-04-08 @ 15:27:16
Postat av: Sanna

Hej Sandra!



vad trevligt med att rensa, själv har jag rensat ut bland kläder och småtjafs.

Jag undrar om det är dvd-filmer eller vhs??



är det dvd-filmer är jag intresserad av lejonkungen 1-3 och transporter 3.



Kramar

2010-04-08 @ 20:22:18
Postat av: Monica

Oj, det verkar som om Lejonkungen är populär! Lovar att se dem snabbt, och sen kan ni skicka vidare till Linda eller Sanna!:)

2010-04-09 @ 08:13:53
Postat av: Sanndra

Oj så populärt våra filmer blev ;)



Tyvärr Johanna och Sanna, era filmer är redan hämtade!

Frida får sina HarryPotter och även Be kind Rewind!

Linda får Lejonkungen x3!

2010-04-09 @ 09:58:34
URL: http://sanndraj.blogg.se/
Postat av: Tess

Jäklar vilken tur ja hade som fick första tjing :-P

2010-04-09 @ 13:40:15
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0