Min ford! <3


Min första och egna bil.
Nu är dags att ta farväl,
den blev för dyr att laga (igen).
Egentligen inte särskilt oväntat
men ändå sorgligt förståss.
Fastän jag gnällt över det mesta,
(dålig ax, svår styrd och blir aldrig varm)
trivdes jag med lillbilen.

Inge mer skryt om de snygga fälgarna,
dunkdunk med ner 'handvevad' ruta,
eller besök i snödrivan med denna röding.
Jag ljuger om jag säger att det inte kom
en tår eller två.

På måndag är det körförbud på rallybilen.
Tack för vår tid tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: Monica

Snyft! Nu har jag ju fått vara ute och åka med pärlan (en första - och sista gång), så jag förstår din sorg! Fördelen är att du överlever (även om det smärtar)! Det kommer nya objekt! Kram!

2009-10-14 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0