=)

Myspysiga fredagskvällen i Sandfors :)
Surströmming i deras otroligt mysiga lusthus (jag vill ha).
Idol och godis + efterrrätt, och slutligen 'Sex domstolen', vilket jävla program haha.

  

Lördagen, har ingen bild alls.
Arbetsdagen gick relativt bra men segt, hade hemlängtan.
Fick med mig Micke på en 30minuters promenix och såg sedan den spännande aikmatchen.
Kvällen spenderades hos Malin&Nils, vi såg fotbollen och småprata i sovrummet om skolminnen & inredning ;)

Söndagen, har ingen bild från idag heller.
Underbart väder, till att börja med. Var i Innervik några timmar, Micke hjälpte Ante med att måla inne i garaget, medans jag och Theo Kratta :) Sedan brumma vi vidare till Nyhamn för att byta till Vinterdäck på min bil, plus att vi åt middag med pappsen (mamsen åkte iväg och jobba). Nu är vi hemma och ska se 'The fast and the furious', äta Ben&Jerrys OCH PUSSAS.

En helt underbar helg, med lite av varje ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0