Umeå med Tjejerna :)

Vilken härlig helg med er brudar! :)

Skratt och minnen:
Bilresan dit gick smärtfritt, lite ont i rumpan bara.
Malin och Fridas fotostudio i baksätet bidrog till skratt och många bra bilder ;)
Bästa kommentaren: (När vi äntligen anlänt till Umeå och klev ur bilen)
-'Åh vad skönt det skulle vara att få lägga sig under täcket nu'.  (Peppad på shopping? haha.)
Malins strumpbyxor hon gick med på stan, som vägrade hålla sig uppe. HAHA
Några BureåGrabbar som envisades med att Hanna heter Lindy.
Att sängen påstod sig vara 120cm men visa sig vara 105cm ;)
Malins dans och skutt som sluta med en mindre ljuslykta för Nils. 
Chokladbollen som var gigantisk, men också stenhård. Den hamna i micron!
The sex-talk innan taxin hämta oss, alltid lika intressant ;)
Takidas spelning, jag levde mig in och sjöng. Njutbart! <3
(För en gångs skull så strunta jag i alla runtikring och körde mitt race)
Utestället REX ger vi alla ett bra betyg. Varierad musik, mycket folk & bra dansgolv.
Killen som 'sladda' (omkull nästan) med cykeln, jag skratta Malin 'trösta' mig Frida berömde killen ;) 
Taxiturerna var lite busiga :D 'Är det säkert att du inte ska ha en broschyr?'
Bussresan hem för mig Frida Malin gick finfint :)

Ni som var med, vad ska vi mer dela med oss av? :)


Långt ifrån allihopa men här kommer ett gäng med bilder,
det togs drygt hundrastjuttio bilder ;)

    
                                 I bilen på väg till Umeå.. 

     
                                      Shopping & Fika!

       
                               Min shopping :) Meganöjd!

      
            Pizza till Middag & sedan redo för Takida&partaj :)

               
             Jag vill också kunna dela upp kamera bildern ;)

   
       I taxin..                       I väntan..                      Me like<3

             
 Rädd för blöjmannen!   Dansgolvet nr 1    Dansgolvet nr 2

                       
                                  :)                         Subway!

   
                                  
                                 
                                   2timmars bussresa ;)


                  TACK BRUDAR FÖR EN KANONHELG! :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Längtar supermycket efter min S-holmsresa när jag läser detta! Att få åka bort med underbart goda vänner är verkligen livskvalité på hög nivå! : )

Hur mår nacke å rygg efter knådningen?

2009-11-18 @ 08:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0