Julen är efterlängtad ;)

För er som inte känner mig eller har förstått detta,
så älskar jag julen. Allt som har med julen att göra:

Julbak
Snön
Pepparkakor
Julklappar
Julmusik
Släkt & vänner
Adventsfika
Glögg
Julstämmning
Julpynt
Ljusslingor
Julgran


(Har jag glömt något?)

Jag tänker försöka planera lika bra som förra året,
att handla julklappar i tid, pynta och fixa,
så man kan känna lugnet och slippa all julstress
som folk lätt blir utsatta för.

Julen ska vara mysig, kärleksfull och glad :)
Vår första jul tillsammans, som par! <3

Nu är det åtminstone November så nu är det bara att sätta fart!
Tiden går ju såå fort haha.

Och som vanligt får vi hoppas på en vit jul :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Julpyssel har du glömt! :-P

2009-11-04 @ 11:26:44
URL: http://theresasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0