Pepparkaksmåndag!



Pepparkaksbak i Nyhamn med Theo och Mamma! :) Körde dit redan före tio så jag skulle hinna med innan jobbet.
Men oj så trött och slut jag kände mig, är glad att inte huvudvärken bröt ut iaf :)
Lite klurigt med pepparkakor, de är så känsliga för att bli brända eller mjuka,
men tror faktiskt mina blev ätbara åtminstone :D
Och tror att jag blivit lurad varje år att en deg känns för lite, men innan allt är på plåten så är man ganska nöjd ;)
(vi hade varsin deg)
Lite julmusik och pepparkakslukten är inte dum :)
Ännu mer julstämmning! <3

Måndagskvällen invigde jag mina nya mjukisbyxor, såg AIK förlora och försökte samtidigt rensa skallen ;)
Slutligen så såg vi klart spiderman via sovrums-tvn!
Myspys! <3


Jag gillar den här filmen :)
Vi ska fortsätta se tvåan och trean!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0