Our christmas :)

Uppesittarkvällen:
 

I innervik
Bar Emelie så det blev lite bingolottospel för min del
Micke vann 2 nya lottor, haha
Vi bytte julklappar, kuul
Sov gott i källaren :)


Julaftonsmorgon:
 
Klev upp alldeles för tidigt (klockan sju), det kändes hela dagen kan jag lova ;)
Men vi hann med mkt: frukost, bastu & dusch
Julklappsöppning för Theo&Emelie
 Skotta gården & packa bilen
Åkte då varsina håll kring halv tolv :)

Julaftonsdagen:
    
 
I nyhamn
Jul-lunch för fyra :)
Julklappsöppning och Kalle Anka!

Julaftonskvällen:
   
  
Fullt hus hos Kennet&Lisette 
Julbord och efterrätt
Tvtittning
Kort hundpromenad 
Julklappsöppning

(Jag & Micke bytte hemma innan läggdags, mys)

Juldagen:
    
  
     
   
I Lycksele
Kring tio då åkte jag med bröderna Åström till Lycksele
Där vänta Mickes kusiner och moster mfl.
Madrassåkning (Då lyckades jag göra mig rejält illa i svanskotan)
 Gofika
Julkampen (Lekar, stora mot små hehe)
Kortspel Tvtittning
Julbord
Juldans Julklappsöppning
Spel & Prat på kvällskvisten


Annandagen:
Sov till elva, åt frukost & drack kaffe. Åkte till Dollarstore och storshoppa :P
Vi tog också en sväng till TeamSportia, där bröderna Åström brände stora pengar på ytterkläder! ;)
Fika, packa ihop och begav oss hemåt vid halv fyra.

När vi väl kom hem blev det middag och dusch,
bar in alla julklappar och försökte få lite ordning i kaoset,
men vi bestämde oss snabbt för ett glas vin/öl och en film :)

Nu är då juldagarna över,
har haft supertrevligt och mysigt,
som ni ser,
är väldigt nöjd! <3

Tack för underbara dagar!

Kram&Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0